Сім чудес України — це сім пам’яток історії і культури України, які своєю красою і культурною цінністю завоювали визнання українців. Ці пам’ятки культури викликають справжній інтерес не лише у жителів України, але і в іноземних туристів, які відвідують щорічно територію нашої країни. Сім чудес України – це свідчення багатої історії та високого рівня культури і мистецтва нашої країни, якими має пишатися кожен громадянин нашої держави!
З метою формування уявлення учнів про унікальність та неповторність природи України, про чарівність її краєвидів, розширення світогляду учнів, знайомлячи з культурною спадщиною українського народу, багатовіковою історією та самобутніми культурним пам’ятками України, виховання в учнів національної свідомості, любові до рідної землі, історії рідної країни учні 4 класу разом з класоводом Драмарецькою Г.П. на уроках « Я у світі» створили та захистили навчальний проєкт «Сім чудес України».
Учні 4 класу мандрували територією України і ознайомилися з "Сімома чудесами України". Шукали матеріали у бібліотеці, мережі Інтернет. На уроках переглядали презентації і відео про «Сім чудес України» і створили колаж картин культурних пам’яток України.
Основним завданням для груп було знайти історичні дані про Національний історико-архітектурний заповідник «Кам'янець», Києво-Печерська Лавра, Державний історико-архітектурний заповідник "Хотинська фортеця", Національний дендрологічний парк «Софіївка», Софія Київська, Херсонес Таврійський, Національний заповідник-острів «Хортиця», скласти розповіді про одне із «Семи чудес України».
Створення проєктів стимулює творчу ініціативу кожного учня, розвиває образне сприймання, мовлення, вдосконалює навички самостійної роботи учнів за індивідуальною програмою, розвиває вміння працювати у складі творчої групи; розвиває естетичні смаки учнів.